środa, 14 listopada 2012

Mroźne kolory

I znów w ruch poszły papiery Frosted Life, od których nie mogę się oderwać. 
Dobrze, że mam większy zapas:-)
Kartka przygotowana na 1 wyzwanie Mroźne kolory w 13 arts:





Do zrobienia kartki wykorzystałam także ćwieki ze scrapcomu.



Ostatnio spotkałam się z uwagami, że porzuciłam hafty na rzecz papieru:-).
Nic bardziej błędnego!! Po prostu w różnych miejscach mam różne fronty robót. W pracy jeden haft rozpoczęty a w domowym siedzisku drugi. Fragmenty pracy "domowej" poniżej. Pokusi się ktoś o odgadnięcie całości??

 


19 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna a hafcik zapowiada się bardzo ciekawie, niestety nie mam pojęcia co to będzie:) napewno coś śliczniutkiego!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, a hafcik, co by to nie było już jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna kartka Jolu! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts i pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te papiery jeszcze czekają na swoje 5 minut ;)
    Piękna, delikatna, mieniąca się kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna... Nic więcej nie powiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obstawiam nowego ptaszka :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a hafcik..nie wiem..może coś jesiennego..pejzaż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki robisz!
    Ja też sobie nabyłam troche papierów i leżą a ja robię kartki z różnych "śmieci" i przydasi. Drę, maluję, wycinam...
    Pozdrawiam, Dorot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, cieszę się ogromnie. Pochwal się swoimi "papierówkami":-)

      Usuń
  10. Karteczka delikatna, w ładnych pastelach, a jeśli chodzi o haft, to coś mi się wydaje, że będzie zimowo, może świątecznie..., na pewno pięknie będzie, ale dokładnie co to, pojęcia nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowo, może świątecznie?? - Pudło:-))

      Usuń
  11. Śliczna karteczka - bardzo delikatna i romantyczna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też sie cieszę że masz zapas bo bedę mieć wiecej okazji aby zobaczyć Twoje prace, dziekuję za zabawe z 13 arts!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło cudnie, bardzo subtelnie
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*