niedziela, 25 listopada 2012

Dostaję i rozdaję

Pamiętacie moje prace "niciowe"? 
Trzy zgłosiłam na wyzwanie w Scrap Pasji: , i .
 Okazało się, że zdobyłam główną nagrodę


Bardzo się cieszę i ogromnie dziękuję:-*


Będąc w tak doskonałym humorze, postanowiłam w bardzo skromny sposób wynagrodzić osoby, które najczęściej komentują moje wpisy. 
W ostatnim czasie są to:
 Daria, Beata,Emilia, Chranna, Beata i lejdi-ana
Dziewczyny, przygotowałam dla Was miniaturowe notesiki-przypominajki:


Jeśli macie ochotę na te drobiazgi, to napiszcie o tym. W przypadku lejdi.any dodatkowo poproszę o adres do wysyłki:




Dodatkowo każdej z Was przyznaję banerek, z którym możecie zrobić co chcecie:-)
Możecie też nie robić nic.


Notesiki przygotowałam inspirując się Wyzwaniem Mroźne kolory w 13arts
wykorzystując papier Zimna Ściana ze sklepu 13arts.

26 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrody. Brawo !!!!!
    Ty się nie pytaj czy ja chcę notesik, bo ja bardzo chcę :) I żebyś się nie rozmyśliła, to ja przylezę jutro do Ciebie :)Dziękuję Jolu na banerek (o notesiku nie wspomnę)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój żaby, nie rozmyślę się. A notesik dostaniesz na spotkaniu, co nie znaczy, że zniechęcam Ciebie do przyjścia:-)))
      Przyjdź, jak tylko masz ochotę!!

      Usuń
  2. Gratuluję nagrody :-) Ja oczywiście notesik bardzo chcę :-) Banerek oczywiście odbieram i wstawiam na bloga :-) Pieknie dziękuję za notesik i banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, notesik przygotowany i czeka na spotkanie:-)

      Usuń
  3. Super nagroda, gratuluję :) i jak najbardziej mam ochotę na notesik :) zresztą mnie to nawet nie musisz o nic pytać, wysyłaj od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduję, że w piątek notesik został wysłany:-)

      Usuń
  4. Wspaniały pomysł i notesiki jak zwykle genialne! Dziękuję Jolu, że tworzysz tyle pięknych prac z moich papierów:*:*:* I dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ayeedo, mówiąc szczerze, z każdym dniem coraz bardziej zachwycam się Twoimi papierami:-)

      Usuń
  5. Gratuluję nagrody :) Zasłużyłaś bardzo tymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ładne prace to nie dziwi ,że wygrałaś !!!
    Moje wielkie gratulacje ;))) pozDrawiaM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Jeszcze raz gratuluję nagrody,pomysłów i obdarowanym..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, niewiele brakowało, żebyś to Ty się załapała:-)
      Ale może następnym razem. Tylko nie wiem jeszcze kiedy i jak:-))

      Usuń
  8. Ogromnie się cieszę z Twojej wygranej, Jolu :))))))
    To ważne, kiedy nas doceniają. No to teraz poszalejesz z tym bonem :) Świetnie, bo będą kolejne cudne prace!
    Ale takiej nagrody za moje gadulstwo to się nie spodziewałam! Z największą przyjemnością odbiorę od listonosza ten cudny notesik - przypominajkę :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ta nagroda to dla mnie prezent mikołajkowy:-) Pewnie, ze poszaleję, a co!!
      Myślę, że w poniedziałek możesz się już przyczaić na listonosza:-)))

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej!
    a na taki notesik to pewnie, że mam ochotę:-) zaraz lecę wysłać odresik:-))) bardzo dziękuję za tę narodę, jestem baaaardzo mile zaskoczona - piękny koniec niedzielki:-)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w piątek notesik został wysłany, możesz więc zaglądać do skrzynki:-)

      Usuń
  10. Cudowne maleństwa. Gratuluję wygranej i dziękuję za kolejne piękne prace dla 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne notesiki! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne maluszki. I do tego z ulubionym przeze mnie ostatnio ptasim motywem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts. Lakuna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ptasie motywy lubię najbardziej. Cieszę się, że jest nas więcej:-)

      Usuń
  13. Gratulacje, a notesiki super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*