wtorek, 23 października 2012

Różności

Wczoraj od AsiB dostałam wyróżnienie:


za które z całego serca dziękuję:-*
 Swoim zwyczajem nie będę wybierała blogów zasługujących na wyróżnienia, bo w/g mnie jest ich zbyt wiele, a nie chciałabym pominąć żadnego. Zapraszam zatem wszystkich moich stałych obserwatorów i komentatorów do częstowania się wyróżnieniem do woli: 


Osłodą są różyczki pieczone przez Darię


podane na bardzo leciwej serwetce wyszytej przez moją babcię. Wykorzystywała każdy najmniejszy skrawek tkaniny. Z fantastycznym efektem końcowym: 


pierwsza różyczka z bliska: 


druga: 


i trzecia: 


Melduję że licznik został upolowany przez Beatkę. Cieszę się, że zdecydowałaś się na udział w zabawie i gratuluję:-)
Kontakt nawiązałyśmy, więc teraz tylko poczekam na wolny dzień, żeby wysłać przesyłkę.

11 komentarzy:

  1. Serwetka babciowa piękna, a dariowe różyczki na pewno były smaczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczki wyglądają smakowicie :)
    W pierwszej chwili myślałam, że leciwa serwetka to zakładka ;) Różyczki wyszyte zachwycająco. Piękna pamiątka.
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiem:-). Bardzo cenię te leciwe serwetki i koronki. Wiem, ze mam prawdziwy skarb:-)

      Usuń
  4. Ja Ci Jolu tej Darii zazdroszczę okrutnie! Ale serwetka też mi serce skradła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darii mogą mi(i mają do tego prawo) wszyscy zazdrościć:-)))

      Usuń
    2. To ja napiszę tylko żem spłonęła rumieńcem w kolorze tych róż z cudnej serwetki :D

      Usuń
  5. Przecudna ta serweta a różyczka na niej - zachwycające!!!
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Lejdi.ano, Ty chyba jesteś z rejonów nie tak bardzo odległych od Roztocza:-))

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*