sobota, 8 września 2012

Jubileuszowy RR - odsłona 1

W tym miesiącu Wrocławianki, do których mam zaszczyt należeć, 
ruszają z projektem pt.

JUBILEUSZOWY KOCI RR

Dlaczego "jubileuszowy"? Ano dlatego, że w przyszłym roku, kiedy projekt zostanie ukończony, będziemy (mam taka nadzieję) świętować 10-lecie naszych spotkań. Wierzyć się nie chce, Że tak długo to trwa. W spotkaniach uczestniczę prawie od początku, a na pewno od pierwszego udokumentowanego zdjęciami.

Kocie RR ma być swoistym pamiętnikiem.
Tutaj pierwszy kot, który wyszywałam dla siebie:


7 komentarzy:

  1. Piękny :-)Dzisiaj zobaczę na żywo hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu, a mnie dzisiaj nie bedzie, bo ide na urodziny syna kolezanki (w sumie to corka idzie, ja bede pilnowac jej ;P). Mam nadzieje, ze za miesiac uda mi sie w koncu dojechac. Pozdrawiam serdecznie! Joanna Loana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jubileusz Wam się szykuje. Aż zazdrość bierze że u mnie nie ma takich spotkań. Kocurek bardzo urokliwy. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia, co to jest RR, ale kocurro bardzo milszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*