środa, 18 lipca 2012

TUSAL

 TUSALowe wieczko wzbogaciło się o skarby zrobione przez Chrannę


Na łące znalazł się frywolitkowy ślimak:, 


gąsienica, która zbliża się do koralikowego kwiatka:


fiołek:


drugi fiołek i niezapominajka:


no i mrówka, która dosłownie zwaliła mnie z nóg:


Niciane śmieci przybywają w słoiku :


Chranno, bardzo Ci dziękuję za te fantastyczne dodatki do mojej TUSALowej łąki. Bardzo!!

Mam do Was prośbę. Pomóżcie mi wybrać imiona dla nowych mieszkańców łąki,
a więc dla ślimaka, gąsienicy i mrówki. 
Nie chcę, żeby pozostawały bezimienne:-))

I jeszcze jedna informacja. 
Moja łąka ma jeszcze ciągle miejsce do zagospodarowania....:-))))

W weekend pokażę skarby, które przyleciały do mnie z daleka. Cuda!!!

6 komentarzy:

  1. Nowi lokatorzy są rewelacyjni! mrówka wymiata :D muszę CI powiedzieć że kusisz tym wolnym miejscem ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Łąka jest cudna :-)Nad imionami jeszcze pomyślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, niezmiernie miło jest zobaczyć moje potworki na tej cudnej łączce :)))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimak to tylko i wyłącznie Karol, mrówka Felicja, gącienica to Stefaaaaaaaaaania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Чудесная мини лужайка!)) Змея, букашки - просто очаровашки!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrówa mnie też zwaliła z nóg! Miodzio jest! I jest moją faworytką. Może być Felicja - pasuje do niej.
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*