wtorek, 10 lipca 2012

Słodki pobyt na wsi

Cztery dni wolnego, z czego dwa dni w podróży. 
Ale warto było pojechać i doświadczyć niezwykłych emocji 
związanych ze spotkaniem z Darią
Popatrzcie co Mistrzyni Tortów przygotowała na nasze spotkanie: 


lilia w całej okazałości ( w tajemnicy powiem, że została zdemontowana i przywieziona w całości dla Uli, Szefowej Fanclubu Dariowych Tortów)


wokół tortu pełno pięknych kwiatów, ale i tak najpiękniejszy jest OSET:-)




Nie zabrakło także wcześniej zamrożonych kawałków tortów:-))


Jest pszczółka z podbitym okiem i złamanym skrzydełkiem, ale i tak ciągle uśmiechnięta:


I jest druga, ukryta w kącie : 


Mogę powiedzieć tyle: torty są jeszcze smaczniejsze niż wyglądają na zdjęciach. Naprawdę!!
Jestem szczęściarą:-)) Daria, bardzo dziękuję za te chwile radości!!

Dostałam jeszcze inne prezenty, ale one jeszcze nie są rozpakowane:-)

18 komentarzy:

  1. Ojej, ale narobiłaś mi smaku taki cudny torcik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko śliczny, ale także smaczny:-)

      Usuń
  2. Te dariowe torty....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tort to dzieło sztuki. Gratuluje takiego talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria ma złote ręce!! Dziękuję w Jej imieniu:-*

      Usuń
  4. Czuję się zaszczycona takim wyróżnieniem, to dzięki Darii Ona robi te torty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, lilie robiła Daria, ale to ja wiozłam przez całą Polskę:-))))))))

      Usuń
  5. Tego tortu to aż szkoda ruszać:-) Jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu, żadne szkoda:-), ale cudny jest, przyznaję rację!!

      Usuń
  6. No to się na początek zawstydziłam :) Dzięki za słodkie słowa :) Jolu szykuj się, ja już obmyślam kolejny tort na Twój przyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria! Litości!! Nie zmieszczę się w drzwi;-))
      A przecież nie jestem w stanie odmówić jak widzę takie cudne smakołyki:-))

      Usuń
  7. Te lilie już mam, cuda, a jakie pyszne.......Joleczko, dzięki za dowiezienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torty Darii są słynne z urody. Teraz wiem, że smakują tak, jak wyglądają.
    Słodka przyjaźń...
    ;)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Jacież... słyszałam, ale nie przypuszczałam, że to takie cuda!
    Daria - ty wysiudaj Geslerkę i pokazuj takie torty w TV!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu!! To jest pomysł godny opatentowania!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*