poniedziałek, 23 lipca 2012

Cudowny prezent

Wiedziałam, że Agata szykuje dla mnie jakiś upominek. 
Wiedziałam, że będzie to coś wyjątkowego, ale...
Rzeczywistość przerosła moją wyobraźnię. Dostałam piękne haftowane prace:

krzyżykowy ptaszek:


pięknie oprawiony w podwójne owalne passe-partou:


i hardangerowa serwetka:


na lnie:


Po prostu CUDA!! Ale nie dziwi mnie precyzja wykonania, bo Agata jest osobą, którą niezwykle podziwiam właśnie za mistrzowskie prowadzenie igły!!
Co innego podziwiać na zdjęciach, a co innego móc dotykać, patrzeć z bliska...
Niezwykłe doznania
Ale i tak chyba największą frajdę zrobił mi list. Prawdziwy list. 
Taki, jakich już teraz się nie pisuje.
Agatko, bardzo, bardzo Ci dziękuję za wszystkie wzruszenia jakich doznałam przy otwieraniu przesyłki, przy oglądaniu wspaniałych prac, przy czytaniu listu...

Możecie podziwiać i zazdraszczać:-))

A tak poza tym, to ja już prawie na urlopie. Byle do soboty...

10 komentarzy:

  1. Prześliczne prezenty:)
    zazdraszczam i to mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent, już Ci Jolu zazdraszczam :)) Miłego urlopu życzę, my jeszcze dwa tygodnie musimy poczekać :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne a najbardziej podoba mi się serweta :-) jest boska ;-)
    Ale Ci zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i zazdraszczam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podarunki!
    Jolu, udanego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny prezent, perfekcyjnie wykonane. Gratuluję:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hardanger zwala z nóg! A ja też się kiedyś nauczę. Kiedyś...
    Dobrego urlopu Jolu!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia udanego wypoczynku:-)
    Zamierzam wypocząć. Naprawdę wypocząć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy nie za późno, ale może i dla mnie znajdzie się troche miejsca do zazdraszczania ;)Bo zazdraszczam jak stąd do Ciebie ;) serwetka..... ech..... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prezenty:)
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*