wtorek, 19 czerwca 2012

TUSAL czerwcowy

Dzisiaj nów, a więc czas na kolejną odsłonę TUSALowego słoika. 
 Na wieczku przybył Ćmok Zdzisław, zrobiony przez Ulę: 




A śmieci w słoiczku tyle: 


Mam już kolejne łąkowe żyjątka, ale będę je pokazywała sukcesywnie. Dla mnie jest to fantastyczna sprawa. Przyznaję, że bardziej od zawartości słoiczka, podoba mi się ozdabianie wieczka. A najpiękniejsze w tym wieczku jest to, że są tam prace moich Koleżanek. Mam nawet pomysł na to jak podpisać i na stałe uwiecznić autorki łączki. Niewiarygodne, że tyle ich już jest!!

5 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mi się ta pokryweczka podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćmok pożarł jaja i się wyleguje w cudzym gnieździe, łotr...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że ćmok, to miał byc "pan ćma". który to? ten zielony?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączka wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćmok genialny, zdolna łapki go stworzyły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*