sobota, 16 czerwca 2012

Nohavica - koncert

Wczoraj świętowałam swoje imieniny na koncercie Jaromira Nohavicy w sali koncertowej Polskiego Radia Wrocław. Czeskiemu pieśniarzowi towarzyszył wspaniały polski akordeonista Robert Kuśmierski.


Nohavica jest wspaniały. Potrafi doskonale bawić publiczność, z którą nawiązuje fantastyczny kontakt. Śpiewa po czesku i po polsku. Konferansjerkę prowadzi po polsku. Wczorajszy wieczór był wyjątkowy także pod innym względem.
 Odbywał się w przededniu meczu Polska-Czechy:-). Oczywiście były akcenty piłkarskie. Na koncercie odbyła się również premiera "Ballady o Kubie Błaszczykowskim", do której słowa napisał Artur Andrus.
Nie wiem jak do tej pory mogłam jeszcze nie być na koncercie Nohavicy. 
Teraz już nie odpuszczę żadnego:-)
Na szczególna uwagę zasługuje akordeonista. Jak grał... Wspaniale!! 
Wydawał się być na stałe złączony z instrumentem.
To nazwisko też muszę zapamiętać:-)
Cudowny wieczór!!

7 komentarzy:

  1. Jakoś to nie moje klimaty, ale posłuchać od czasu do czasu czegoś innego też mogę:)
    Zazdroszczę jednak możliwości spędzenia takiego uroczego wieczoru we własne imieniny :)
    Moje są pomiędzy imieninami teściów i wszyscy o mnie wtedy zapominają, a do daty urodzin się nie przyznaję hi hi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto, no to trzeba się upominać o swoje;-)
      A do metryki to i tak przyznaję się bez bicia:-))

      Usuń
  2. Szkoda, że z tobą nie poszłam. Nie moje klimaty, ale na żywo to się inaczej słucha!
    A "Ballada o Kubie Be." jest super. Słuchałam jej u Kankanki.
    Całuski jeszcze raz imieninowe!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że w ten piątkowy wieczór "Ballada o Kubie Błaszczykowskim" zabrzmiała w sposób wyjątkowy i niepowtarzalny:-)

      Usuń
  3. Tak, Nohavica jest wspaniały :) Ja miałam to szczęście dwa razy być na jego koncercie - raz w Czechach, a potem w Polsce - było pięknie :)
    Ech, teraz dopiero się zorientowałam, że wczoraj miałaś imieniny... spóźnione, ale najlepsze życzenia dla Ciebie, moc uścisków i serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ze miałaś udany wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*