piątek, 15 czerwca 2012

Bransoletki

Dawno nie robiłam w koralikach. Wróciłam do nich szykując upominek dla Darii za wpisanie 3000-ego komentarza. Najpierw przygotowałam pudełeczko w ulubionym kolorze Darii, ozdobiłam je perełką i frywolitkowym kwiatuszkiem: 


a do środka włożyłam bransoletkę w pasujących kolorach. Bransoletkę można dowolnie skręcać, przez co dopasowuje się ona do obwodu ręki. Już wiem, że bransoletka bardzo się spodobała. I fajnie:




Poszłam za ciosem i wykorzystując czas na spotkaniu robótkowym, zrobiłam też sobie  bransoletkę tego typu, ale już w innej kolorystyce:




Dorobiłam do nich jeszcze komplet kolczyków, ale coś mi w nich nie pasuje, więc idą do poprawy.

19 komentarzy:

  1. Pięne bransoletki :D Ta niebieska jest cudowna!!! a jej największą zaletą jest to że jest MOJA!!! Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiła radość:-)

      Usuń
  2. obie sa sliczne, bardzo kobiece, zmyslowe;) a frywolitkowy kwiatek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ten czas pędzi, że nie wytrzymam :) właśnie sobie uzmysłowiłam, że ostatnio rok temu trzymałam czółenko w dłoniach. Boję się, że już zapomniałam :( A na Twoim pudełeczku tak pięknie się komponuje koroneczka. POzdrawiam Cię i jak nic w weekend wracam do korzeni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldona, takich rzeczy się nie zapomina:-))

      Usuń
  4. Jolu Ty jesteś uzdolniona:)) Bransoletki są śliczne!!! Kochana serdecznie dziękuję za życzenia jest mi bardzo miło, że pamiętasz o mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Darii to prawdziwa szczęściara! Piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełeczki i piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki rewelacja - od tej strony Cię nie znałam - super - kwiatek frywolitkowy miodzio - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, we mnie drzemie wiele nieodkrytych talentów;-))

      Usuń
  8. Widziałam, macała i wiem, że są cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękności natworzyłaś!!!!
    prawdziwe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, ładnie! Na spotkaniu! A mi pomacać nie dałaś!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko Elu!! Kto chciał ten macał:-) Widocznie gdzieś się wtedy plątałaś;-)

      Usuń
  11. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze:-*

    OdpowiedzUsuń
  12. musiałam zobaczyć co robi moja imienniczka. Ta niebieska bransoletka to marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*