sobota, 26 maja 2012

Wieczór z Emilią Krakowską

Wczorajszy wieczór spędziliśmy z mężem w sali koncertowej Radia Wrocław, 
na spektaklu "Wakacjuszka". "Wakacjuszka" to monogram w wykonaniu Pani Emilii Krakowskiej. Samo przedstawienie zabawne, choć nie pozbawione głębokiej refleksji. A Emilia Krakowska - wspaniała.Pierwszy raz miałam przyjemność oglądać Ją na żywo. Świetna to mało powiedziane!! I na pewno z klasą, jakiej można tylko pozazdrościć. Po spektaklu aktorka dzielnie kroiła przepyszny tort i częstowała zgromadzoną publiczność:


Ja też się załapałam na kawałek, a właściwie na dwa kawałki tortu. Jeden dla siebie a drugi dla męża, który w tym czasie usiłował mnie sfotografować.
 Tak, tak...ta gwiazda bez blasku obok Pani Emilii to ja:-)


A pamiętacie mój Kulturalnik?? Ha! On się cały czas, w miarę regularnie, zapełnia. Takim wpisem nie mogę się nie pochwalić:-))


Cudowny piątkowy wieczór, który zakończył niezwykły tydzień. 
Ale o tym następną razą...

13 komentarzy:

  1. No to faktycznie musiał być ciekawy wieczór :) wpis w kulturalniku - genialny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam!!! :-) A Pani Emilia ma niezłe poczucie humoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne poczucie humoru:-)))
      Pozdrawiam ciepło:-***

      Usuń
  3. Gwiazda koło Gwiazdy - pasuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to nie mogę się doczekać relacji z minionego, niezwykłego tygodnia :) Pamiątkowe zdjęcie i wpis godne pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam Cię, serdecznie, Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, zdjęcie i wpis są wyjątkową pamiątką:-)

      Usuń
  5. Autograf godny pozazdroszczenia :)) Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, w odpowiedzi na maila, że Pani Emilia częstowała widzów przepysznym tortem węgierskim przygotowanym przez uczniów szkoły gastronomicznej przy ul.Kamiennej

      Usuń
  6. Ależ Gwiazdy się spotkały!!!!! Jolu, myślę, że gdy Pani Emilia o Tobie więcej poczyta to też o autograf poprosi.
    Cudne spotkanie, bardzo Ci zazdroszczę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha... to Ci się udało Aniu:-***

      Usuń
  7. Действительно прекрасный вечер )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*