niedziela, 13 maja 2012

Teneryfka

Ręka odpoczywa od haftu, ale nie może pozostawać bezczynna, 
bo jestem nałogowcem;-). Na wyzwanie Wrocławianek pt. KOŁO,
 przygotowałam miniaturową koronkę teneryfową. 
Dla osób niewtajemniczonych podpowiem, że jest to jedna z koronek igłowych, 
robionych na specjalnych szablonach. 
Prezentowana poniżej jest całkowicie autorska, od projektu po wykonanie: 


Jest mi też niezmiernie miło z powodu wyróżnienia,
 jakim obdarzyły mnie niezależnie od siebie Ines i Marzycielka


Z całego serca dziękuję. Jednak ja nie jestem w stanie wyróżnić konkretnych blogów, bo jest ich za dużo:-). 
Wyróżniam zatem wszystkie, do których wstępuję - częstujcie się, proszę:-)

12 komentarzy:

  1. Jejku, jakie to śliczne;-)
    Aż trudno uwierzyć, że własnymi rękami można takie cudeńko wydziergać. Zdolna z Ciebie Istota.
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna ta koroneczka i gratuluję wyróżnień, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teneryfka, jak już wczoraj mówiłam, piękna jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zarówno projektu i wykonania malutkiego cuda teneryfowego jak i w pełni zasłużonego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, a to maleńkie cudo - prześliczne :)
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. wyroznien gratuluje i jestem pelna podziwu dla Twojego malego arcydziela..

    OdpowiedzUsuń
  7. Teneryfek w życiu nie robiłam. Ale od zawsze chciałam się nauczyć. Umówimy się na darcie pierza? Połączone z kursem teneryfowym?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, wszystko jest do załatwienia tylko powiedz mi kiedy??!!
      Chyba, że na spotkaniu robótkowym...jestem otwarta:-)

      Usuń
  8. Cudo widziałam na żywo, piękne :-) Gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teneryfka jest arcypiękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*