wtorek, 29 maja 2012

Podziękowanie

Kartka z koronką frywolitkową w roli głównej. Przygotowana na wyzwania: 



Kartka przygotowana min z:
- papieru "Rozpala zmysły" z kolekcji "Romantyczna i zmysłowa" z Galerii Rea
- papierów "Kawa z mlekiem" z kolekcji "Letni poranek" z Magicznej Kartki

Kolejna niespodzianka. Tym razem wyróżnienie w pakiecie od Darii:


Daria, bardzo, bardzo Ci dziękuję. 
Nie wiem czym sobie zasłużyłam aż na potrójną porcję:-))
Zapraszam do częstowania wszystkich, którzy maja na to ochotę:-)

14 komentarzy:

  1. Pięna kartka, ech te frywolitki, ja już przez nie spać nie mogę, bo pojawił się nowy problem, który musze rozpracować ;) A wyróżnienie to głównie za to, że szybciej tworzysz niż ja nadążam komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam Ciebie, to zaraz się rozprawisz z problemem. Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych:-)
      Co do tworzenia...mam nadzieję, że nie muszę niczego zmieniać;-))

      Usuń
    2. Absolutnie nic nie musisz zmieniać, ja już mam wprawę w hurtowym wstawianiu komentarzy, szczególnie u Ciebie ;)

      Usuń
  2. Czy są jakieś wyzwania, których nie podejmujesz???
    Gratuluje wyróżnienia. I to jakiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chranno, oczywiście, że są wyzwania, których się nie podejmuję:-). Jednak przede wszystkim bawię się, a wszelkie tematy wyzwaniowe traktuję jako inspirację do prac, które i tak robię, bo jestem od tego uzależniona:-))
      Przyznam też, ze lada moment pokażę coś z hafcików, i to takich, do których właśnie Ty mnie zmobilizowałaś:-))

      Usuń
  3. gratuluje wyroznienia...karteczka przesliczna...az zazdrosc bierze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna zgadzam się z darią, bo i ja nie nadążam komentować :)) Gratuluję wyróżnień !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielko, chyba nie jest tak źle z komentowaniem:-) Dajesz radę. Spokojnie:-)))

      Usuń
  5. Sliczna frywolitka :)
    Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*