środa, 16 maja 2012

Manekin w roli głównej

Przed miesiącem zapisałam się u Bożenki na wymianę z manekinem w roli głównej. Bardzo podobała mi się sprawna organizacja i piecza, jaką sprawowała nad całością organizatorka. Brawo!!

Dla mnie wymiankową przesyłkę przygotowała Diana
Dostałam od niej same cudowności: 


manekin na bransoletki (a jestem ich wielką miłośniczką), kartka z manekinami, serwetki, słodziaki:


woreczek w wyhaftowanym manekinem:


a w woreczku dwa komplety biżuterii:


Diana, bardzo, bardzo Ci dziękuję. Przygotowałaś piękną wymiankę.


Moje manekinowe upominki przygotowałam dla Dysiak:


Wśród drobiazgów wyszyty (chyba za dużo powiedziane) manekin:


słodziaki:


notes manekinowy w klimacie paryskim (wyczytałam, że adresatka lubi "paryskie"):




tak wygląda środek notesu i zakładka:


a tak sama zakładka:


Dołączyłam też koronkowo-tasiemkowe przydasie:


tasiemki udekorowałam gorsecikiem (umówmy się, ze to też manekin;-):


Mam nadzieję, że moje drobiazgi dotarły na miejsce przeznaczenia i sprawiły choć trochę radości adresatce.

6 komentarzy:

  1. Zawieszka gorsecik jest słodka :)) Piękne prezenty Jolu przygotowałaś, obrazek z manekinem jest śliczny :))) Oczywiście śliczności też dostałaś :)) Bożenka to bardzo solidna organizatorka i faktycznie wszystkiego dopilnowała :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczną niespodziankę przygotowałaś i dostałaś :-) już tyle manekinów się dziś naoglądałam, że chyba mi się przyśni dziś jakiś...idę więc spać:-)))))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przypuszczałam, że manelin może być tak inspirujący. Piękne drobiazgi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dałam plamę, no nic, jakoś się to może naprawi ;) Wymianka bardzo udana, prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*