piątek, 4 maja 2012

Majowy serwis fotograficzny




8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) A te niezapominajki.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! I bardzo inspirujące kolorem!!! Na pewno to wykorzystam :-) Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! I ta głębia ostrości... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
    Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
    Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
    Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
    Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

    Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęci cudowny początek maja :)) Jolu zapraszam po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka dni temu zajrzałam na bloga w oczekiwaniu na nowe zdjęcia MUF-a.
    Byłam rozczarowana brakiem aktualizacji. Ale ....
    Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co zobaczyłam.
    Piękne te zdjęcia!
    Zdolny bris!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*