niedziela, 27 maja 2012

Kwiatowo

W poprzedni weekend we Wrocławiu gościł folklorystyczny zespół "Wójtowianie" z Krasnobrodu. A że jesteśmy ze sobą emocjonalnie związani, więc obydwoje z mężem czuliśmy się gospodarzami i dołożyliśmy wszelkich starań, aby uczestnicy wycieczki na długo zapamiętali pobyt na Dolnym Śląsku. Wśród wielu atrakcji było zwiedzanie wojsławickiego arboretum, oglądanie Panoramy Racławickiej, późnowieczorne pokazy fontanny multimedialnej koło Hali Tysiąclecia, nocne spacery po wrocławskiej Starówce. Zespół swoim koncertem rozpoczął w sobotę Noc Muzeów w Muzeum Etnograficznym, a w niedzielę wystąpił na żywo w Polskim Radio Wrocław, a także koncertował w Borzygniewie nad Zalewem Mietkowskim 
w ramach "Przeglądu Zespołów Śpiewaczych". To był prawdziwy maraton. Byłam tak zmęczona, że jak już goście pojechali, nie byłam w stanie odpocząć.  Przez cały tydzień nie stworzyłam niczego, żyłam tylko emocjami:-) Te dopiero puściły w piątek po spektaklu teatralnym. Ale od wczoraj wracam do właściwego rytmu.
Póki co kilka zdjęć mojego autorstwa z arboretum:






4 komentarze:

  1. Какая красота! На втором фото цветы необычные.

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie te ogrody z chęcią bym zwiedziła....... Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*