środa, 11 kwietnia 2012

Wymianka brązowo-niebieska

Umówiłyśmy się z Darią dawno temu na prywatną wymiankę brązowo-niebieską. Miałyśmy spełnić dwa warunki, jeden kolorystyczny a drugim warunkiem było to, ze przygotowane rzeczy mają się zmieścić w kopercie A4.

Daria przygotowała dla mnie zestaw brązowy z kroplą błękitu:


- malowany obrazek "Sybiracy":


- drugi malowany obrazek zimowy ( w chatce zakochałam się bez pamięci):


- haftowany mój monogram:


- notes z wyhaftowanym misiem, sutaszowy wisior z przepiękną różą, kartka z ptaszkiem no i sam ptaszek z masy solnej:


- a także coś dla ciała:-). Padłam na kolana jak zobaczyłam upieczone ciasteczka. Oprócz kruchych różyczek, rożków, rogalików, motyli znalazły się tam 4 literki, z których od razu ułożyłam właściwe słowo:

A tak wygląda zestaw niebieski z nutą brązu, który przygotowałam dla Darii:


- przydasie koronkowo-mulinowo-guzikowe:


- kartka patchworkowa:


- notes z monogramem:


- zakładka romantyczna:


i album ze zdjęciami z ubiegłego roku. Wtedy poznałyśmy się osobiście:










Bardzo, bardzo dziękuję Ci za wymiankę. Dostałam piękne prezenty. Piękne!!

12 komentarzy:

  1. Śliczności. Chatka też mnie zauroczyła i notesik z misiem uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Jolu za tak cudną zabawę i za wszystko co dla mnie przygotowałaś, jestem zachwycona. Cieszę się, że i moja niespodzianka Ci się spodobała :) A jeśli chodzi o ciastka to ostrzegałam, żebyś nie kusiła losu ;) Pozdrawiam serdecznie :) coś mi się zdaje że to nie będzie nasza ostatnia wymianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśna wymianka. I widzę, że moje kotki się przydały :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, same śliczności brązowo-niebieskie! :) Brawo dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wymianka i same cudne rzeczy. Ja też chcę takie ciasteczka..albo chociaż przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta, zgłoś się do Darii, myślę, że przepis poda bez problemu:-)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł... Muszę pomyśleć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka:) Same śliczności:)
    Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna wymianka:)) Te ciasteczkowe róże wyglądają bardzo apetycznie :))Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądają apetycznie ale i takie są:-)

      Usuń
  9. Piękne prezenty sobie przygotowałyście, moje serce poruszył obrazek Sybiracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, "Sybiraków" widziałam zaraz po namalowaniu i od razu miałam do nich słabość:-)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*