wtorek, 24 kwietnia 2012

Kartka urodzinowa

Dla pewnej niezwykłej dwulatki:

14 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo ładna. Widzę, że udało Ci się uniknąć różowości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wiesz, kolor różowy nie jest dla mnie jedynym słusznym kolorem;-)

      Usuń
  2. Krasnal jest genialny, kartka wspaniała, przepiękna, pewna dwulatka sprawdziła że nawet smaczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, super jest ten krasnal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła kartka dla niezwykłej dwulatki :)
    He he, ja zapewne sięgnęłabym po landrynkowe róże, a Tobie świetnie udało się obejść bez niepotrzebnych "słodkości" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, nie potrafię "słodzić". I najlepiej czuję się w prostocie:-))

      Usuń
  5. Cudny obrazek wybrałaś. A skąd się bierze taki obrazki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, obrazek wykorzystałam ze starych kartek pocztowych moich dziadków. Pokazywałam te kartki na blogu na początku stycznia:-))

      Usuń
  6. ja wykorzystuje często karteczki - takie jak zbierało się kiedyś z notesików :) Krasnal od razu przypomina mi bohatera piosenki "My jestesmy krasnoludki" - synek ją uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*