niedziela, 22 kwietnia 2012

Kartka i TUSAL kwietniowy

Kartkę przygotowałam w/g mapki

Freshly Made Sketches #31

Bazą do tej kartki stały się papiery Head over teal z CraftHouse:




O jeden dzień spóźniona, ale spieszę ze zdjęciem TUSALowym. Łąka wzbogaciła się o dwóch kumpli ślimaka Stefka. Nie mam jeszcze dla nich imion,
 ale wyglądają mi równie rozrywkowo jak Stefek.
Ślimaczki dostałam od JoliS ze spotkań robótkowych:-):



Nici (nie powiem, że niepotrzebnych, bo mam już pomysł na ich wykorzystanie w przyszłorocznym TUSALu) też przybywa:

9 komentarzy:

  1. Ten niebieski wygląda mi na Felka. Różowy jest pewnie kobietą,ale nie widzę dokładnie twarzy i dlatego nie wiem kto zacz :)
    Kartka, jak zwykle piekna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, "Niebieski" to Felek, ale "Różowy" to zdecydowanie facet:-))

      Usuń
  2. Te Twoje twory są niesamowite, kartka cudo, a łączka............, Różowy to zdecydowanie Marian, wystarczy popatrzeć na różki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula! Czyli ślimacze towarzystwo to teraz Stefek, Felek i Marianek:-))

      Usuń
  3. Kartka cudo :-)Masz wyjątkowy talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego sami faceci? Nie macie nad nimi litości! No chyba, że to męski zlot kumpli z wojska ;)))
    A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my, this is beautiful ... love that rose image, love the doily and love the colour pallette!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty! I especially love the way you used the doily. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka piękna, słoiczek coraz bardziej tłoczny i wewnątrz i na wieczku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*