czwartek, 12 kwietnia 2012

Dziękuję

Chciałam bardzo serdecznie podziękować Wszystkim za życzenia świąteczne.
 Dostałam ich bardzo dużo. Były to życzenia namacalne, słyszalne, czytalne:-))
Dostałam piękne kartki (wzruszacie mnie ptasimi motywami, naprawdę):


Zadziwiające, że nie robiąc w tym roku ani jednej pisanki uzbierałam ich cały kosz. 
Są maści wszelakiej: karczochowe, cekinowe, wyklejane(to z tych nietłukących); 
ale są też prawdziwe wydmuszki: batikowe, drapane, malowane, gipiurowe, ażurowo-decoupagowe.
 Znalazło się nawet jajko z masy solnej. 
Między jajkami ulokowały się kury i ptaszki:


Dostałam też prawdziwe jajko drapane w pięknym gniazdku z pisklakiem:


Nie mogę też oprzeć się pokusie, żeby się nie pochwalić zdobytym biletem:


Na tę sztukę pójdę już trzeci raz, ale jestem wielką fanką pani Jandy i będę chodziła zawsze, jak tylko uda mi się kupić bilet:-)

3 komentarze:

  1. Cudne upominki... i ten bilet :)
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja się uzbierała :) udanego wieczoru z Jandą chyba nie musze Ci życzyć bo i tak będzie udany :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*