środa, 21 marca 2012

Z jajem w roli głównej

I to z nie byle jakim jajem. Od Beatki dostałam kilka papierowych jajek i po prostu oszalałam ze szczęścia. Od jakiegoś czasu chodziły za mną "ścinkowe" jajka, ale nie byłam w stanie zdobyć szablonu idealnie jajowatego. Trafiałam albo na koła, albo na owale, albo na jaja zupełnie niejajowate;-)
Za sprawę Beatki mam jajka w idealnym kształcie!!
I wreszcie mogłam zużyć ścinki, których pełno w pudle. Wydaje mi się, że całkiem dobrze je wykorzystałam:





10 komentarzy:

  1. Śliczne, a pomysł na jajca odmałpię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz wpędziłaś mnie w kompleksy bo ja tak byłam zadowolona ze swojego szablonu jajka a teraz jak tak na niego patrzę to rzeczywiście - trochę daleko mu od ideału. U ciebie jest pięknie, symetrycznie i równiutko ;) A pomysł na wykorzystanie ścinków - super! (odmałpuje również ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ścinki i ścineczki idealnie nadały się do twojego projektu. Jak zawsze jestem pod dużym wrażeniem Twoich prac. Niebieskie jajo....mój faworyt. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-*
      Fajnie Ciebie widzieć po długiej przerwie:-*

      Usuń
  4. Kształt idealnie jajowaty :) Też by mi się taki przydał :D
    Zrobiłaś z niego świetny użytek, bo karteczki wyszły pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jaja! Też chcę ten szablon!
    Co prawda kartki już zrobiłam, ale się przyda za rok.
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie wyrzucasz tych ścinek - karteczki wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ścinkowe pisanki wyglądają super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*