sobota, 10 marca 2012

Wyjątkowy upominek

W czwartek odebrałam przesyłkę od Nitki Czarodziejki. To co zobaczyłam po otwarciu koperty wprowadziło mnie w stan osłupienia. Już dawno nie widziałam ani nie dotykałam tak pięknego rękodzieła. Ania wpadła na pomysł, że po prostu uraczy mnie przepięknym woreczkiem mereżkowym. Tak zwyczajnie!! Ania robi wyjątkowo piękne rzeczy, naprawdę czaruje nitką. Ta mereżka....
Ciekawe skąd znała moje marzenie, że do każdego kompletu biżuterii zrobię sobie woreczek w kolorze kamieni. Jak do tej pory nie udało mi się stworzyć ani jednego woreczka. A tu, proszę!! Mam woreczek lawendowy do moich ulubionych ametystów!!






Aniu, bardzo, bardzo Ci dziękuję:-*

17 komentarzy:

  1. Jolu, bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość tym drobnym upominkiem. Niech służy jak najlepiej :)
    Nie wszyscy mają dar zbliżania do siebie Ludzi. Ty go posiadasz i za to chciałam Ci podziękować tym drobiazgiem. Niech Nasza wymiana podarków będzie wyrazem wzajemnej sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to co piszesz, to balsam na duszę. Dziękuję:-*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą bez dwóch zdań:)

      Usuń
  3. Cudowny woreczek, czegoś takiego jeszcze nie widziałam:)) Piękny prezencik Jolu:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielko, ja też do tej pory nie widziałam woreczka równie pięknego:-))

      Usuń
  4. Przepiękny podarunek, te mereżki takie drobniutkie, eleganckie, wykonane po mistrzowsku!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, zgadzam się z Tobą - mereżka jest dokładnie taka jak mówisz: drobniutka, elegancka, wykonana po mistrzowsku!!
      Tak przy okazji...zostałaś moim 100 obserwatorem:-) Miałabyś ochotę na jakiś drobiazg??

      Usuń
  5. Ale CUDO, prawdziwe dzieło :) Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam, macałam, cudo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, sama masz cudowne rączki więc musiałam dać Ci pomacać:-*

      Usuń
  7. какой прекрасный подарок! очень изысканная и тонкая работа!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Юлия, это очень красивый подарок

      Usuń
  8. Mereżka- bardzo pracochłonna i jaka piękna !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*