wtorek, 13 marca 2012

Rouge-gorge

Drugi ptaszek, tym razem rudzik, w/g MTSA:

18 komentarzy:

  1. Haft to ja rozumiem, tu to ja wiem o co chodzi, bo w scrapowych działaniach to dla mnie jeden misz-masz, a chyba jest jakaś idea przewodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny rudzik. Chyba w końcu wezmę któregoś na warsztat, bo coś za długo spoczywają w nieużywanych plikach! Mam 15 stron z tymi ptaszkami. Jestem ciekawa, czy jest więcej i ile...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chranno, specjalnie policzyłam - łącznie 27 schematów:-)

      Usuń
  3. Dziękuję, że sobie trud zadałaś :) To, jeśli pozwolisz, kiedyś zwrócę się z prośbą o te, których nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny, subtelny, delikatniutki. Powiem szczerze- sama chętnie takiego bym stworzyła tyle że w ogóle nie ma takich wzorów. Jedynie kilka kolorowych sikorek bogatek,ale nie sa takie delikatne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechnij się do mnie, to będziesz miała:-)

      Usuń
  5. Oj, te Twoje ptaszki ...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że masz dużo ścian...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę te wzory! WSZYSTKIE!
    I wyszyję je! Kiedyś...
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, wszystko zostanie w "rodzinie";-)

      Usuń
  8. Ptaszki to mistrzostwo świata.
    Nie będę orginalna - ja też poproszę o schematy.
    Nie jest to ' puste chciejstwo' bo kotki które dostałam cały czas wyszywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się kto jest autorem tego wpisu...Pani Ula??:-)

      Usuń
  9. Piękny, widzę że powstaje cudna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, ciekawa jestem jaki będzie kolejny, czekam z niecierpliwością :) Też chętnie przygarnę schemat, jeżeli byłabyś tak miła :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. BINGO to ja Ula.
    Byłam pod takim wrażeniem , że zapomniałam się podpisać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*