wtorek, 14 lutego 2012

Walentynka nostalgiczna

Wyjątkowa, bo do jej zrobienia wykorzystałam starą kartkę z kuferka babuni:




Kartka przygotowana na wyzwania:
- Scrap Pasja, Wyzwanie#14 - Walentynka z embossingiem
- Digi Scrap - Z sercem
- Kwiat Dolnośląski, Inne/tematyczne#3 - Mała wielka miłość
- Scrapek.pl, #5 - Pokaż mi jak mnie kochasz

Do wykonania kartki wykorzystałam kamienie czerwone w kształcie serca, papier Vintage kolor ziemi,  oraz folder do embossingu corners&damask, zakupione w Scrap Pasji, a także gipsówkę z urodzinowego bukietu sprzed miesiąca:-)

22 komentarze:

  1. Так романтично! Спасибо за участие в задание от блога Время идей!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje walentynkowe karteczki są po prostu piękne :) Ta szczególnie mi się podoba, jest taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna romantyczna karteczka i te dwa serduszka :)))) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klimat retro zwłaszcza na miłosnych karteczkach :) A gipsówka tez mi się kojarzy bardziej z bukietami, które się kiedyś robiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu podoba mi się! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i jaką ma sentymentalną wartość :) dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna oprawa dla starej kartki... uwielbiam takie klimaty vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowna, Bardzo!
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, to mało powiedziane jest ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo retro... świetna...dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, finezja i wdzięk w połaczeniu z kunsztem wykonania :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. super...
    aa te suszone kwiatuszki- idealnie pasują

    śliczna jest

    pozdrawiam: rysa DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancka no i te kwiatuszki super kompozycja dziękuję za udział w wyzwaniu digi scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, świetnie wkomponowałaś szklane serduszka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna jest:)Pięknie tworzysz:)
    Czy przesyłeczka doszła do Ciebie?
    Serdecznie pozdrawiam Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peninio! W skrzynce dzisiaj znalazłam awizo, więc jutro po pracy odbiorę. Już się nie mogę doczekać...
      Buziaki:*

      Usuń
  17. piękna! dziekuje za udział w zabawie w Scrapku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszalałaś z ilością tych miłosnych karteczek! ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka piękna, z klimatem i duszą :) A te czerwone serduszka dodają jej jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna! potwornie podobają mi się te suszki ze sznureczkiem:))
    pozdrawiam, Aśko_DT_digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Romantyczna, urocza kartka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*