czwartek, 16 lutego 2012

Prezenty od Peninii

Odebrałam dzisiaj przesyłkę od Peninii i mowę mi odjęło, bo cudowności dostałam.
Do tej pory mogłam jedynie wirtualnie podziwiać prace Peninii, od dzisiaj moje oczy i ręce mogą się napawać urodą tych prac. A jest co podziwiać...W przesyłce znalazłam upominek wykonany w ramach podziękowania (zupełnie niepotrzebnie) za drobną przysługę a także upominek, na który "załapałam" się w ramach zabawy "Podaj dalej". Oto co dostałam:


Cudowne ptaszki...


woreczek na skarby...


serce pełne serca...


kartka...


i notes na złote myśli ...


Wszystko piękne! Takie .... jolowe:-). Peninio - z całego serca dziękuję:-**

Upominek z "Podaj dalej" już otrzymałam, więc kontynuuję zabawę. Oto jej zasady:

1. Musisz posiadać bloga
2. Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie
Znajdzie się ktoś chętny??

9 komentarzy:

  1. piękne skarby, szczególnie notesik!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sliczna przesylka;) w szczegolnosci notesik;) chetnie zglosze sie do zabawy i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolka, wyślij mi mailem adres do wysyłki:-))

      Usuń
  3. Ja nie zglaszam sie do zabawy :-) Tylko chcialam napisac, ze naprawde piekne prezenty otrzymalas. Ja tez mialam wielka radosc z Twoich prezentow!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Мои поздравления, подарки замечательные!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bym chciała się zgłosić do zabawy, jesli oczywiście jest jeszcze miejsce.

    (sierotka, zapomniałam to nadmienić w pierwszym komentarzu :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, oczywiście, że jest miejsce (tłumów nie ma;-)), proszę tylko żebyś podała mi drogą mailową adres, pod który wysyłka ma trafić:-)

      Usuń
  6. Jest co podziwiać i z czego się cieszyć! Istne skarby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne podarunki! Też się nie zgłaszam, ale wpadłam podziwiać :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*