środa, 22 lutego 2012

Piąta palindromowa rozdawajka

Zrobiona dla Ewy, która upolowała "25152". Tym razem przygotowałam zestaw notesowo-kalendarzowo-zakładkowy w stylu vintage:


Zakładka z imieniem adresatki:



Notes, na okładce którego znalazły się między innymi koronki ufarbowane w kawie (to mój farbowany debiut):






W środku notes, kalendarzyk i palindromowa pamiątka:-)


Na okładce notesu pojawiła się tarcza zegara a więc zgłaszam tę pracę do 
Wyzwania #24 - Czas.... w scrapki-wyzwaniowo.

9 komentarzy:

  1. cudowny zestaw!!! bardzo klimatyczny :D:D

    dziękujemy za udział w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Как здорово получилось! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowe :) śliczne
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) podoba mi się notes, tyle się dzieje na okładce, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jaki romantyczny zestawik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie nadążam komentować u ciebie, co wchodzę to same cudowności :) Bardzo vintage tym razem, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*