piątek, 24 lutego 2012

Dwie wiadomości

Jedna dobra:
- w środę dowiedziałam się, że będę miała kolejną wystawę swoich prac. 

Druga, trochę gorsza:
- w związku z przygotowaniami do wystawy, które muszą nabrać odpowiedniego tempa, zdecydowałam się na tymczasowe zawieszenie 
Palindromowej Rozdawajki Licznikowej.
Do zabawy tej, czy też może w innej formie, wrócę po wystawowym zamieszaniu:-)
 I zdecydowanie będzie mnie mniej w blogowych zabawach. 
Oczywiście z dotychczasowych "palindromowych" i "podaj-dalejowych" zobowiązań wywiążę się o czasie.

Proszę, trzymajcie kciuki, abym zdążyła ze wszystkim:-*

25 komentarzy:

  1. No pewnie, że trzymam wszystkie kciuki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzecz jasna, że kciuki trzymam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki zaciśnięte :) Gratuluję wystawy :* Zdążysz ze wszystkim, na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała wiadomość :)
    liczę na obszerną relację fotograficzną, gdyż z uwagi na odległość nie będę mogła niestety uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwis fotograficzny na pewno będzie:-)

      Usuń
  5. GRATULUJĘ kolejnej wystawy :) Szczególnie się cieszę, ponieważ będę podziwiać Twoje prace na żywo :) :) :) Powodzenia w przygotowaniach i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu już się nie mogę doczekać na foto relację z tej wystawy :)) Kciuki trzymam i jestem pewna, że wszystko dopniesz na ostatni guzik :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna wystawa :D super :D trzymam kciuki, oczywiście trzymam :D spokojnie, dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wystawy :-) Na pewno wszystko będzie ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Czy wystawa odbedzie sie we Wroclawiu lub okolicach? Bo chetnie bym sie na nia wybrala.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wystawa odbędzie się z dala od Wrocławia, bo aż ponad 500km dalej. W stosownym czasie o wszystkim dokładnie poinformuję:-)

      Usuń
  10. Jolu gratuluję i trzymam mocno kciuki!!!

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz z serca dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na blogu.To dodaje twórczych skrzydeł:) Uściski*

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama wiem jak ciepłe słowa potrafią uskrzydlać...

      Usuń
  11. A ja wchodzę dzisiaj i co? Palindrom!
    26562
    Polowałam na niego i teraz figa z makiem.
    Ale polowałam dla przyjemności polowania, a nie dla giftów.
    :)
    Za wystawę trzymam kciuki!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko Elu, gderacie oj, gderacie;-)
      Z upolowanej liczby palindromowej miałabyś i tak tylko satysfakcję, bo łapało się tylko dwa dni w miesiącu - 11-go i 22-go...
      Ale i tak Ciebie lubię!!!!!!!!

      Usuń
  12. Dziękuję za słowa wsparcia, jesteście kochane:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Trzyma kciuki. A czy to będzie haftowana wystawa czy może papierowa albo liściakowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dana, to będzie wystawa tematyczna, więc techniki będą różne....mam szerokie pole do popisu;-)

      Usuń
  14. Trzymam mocno kciuki, bardzo, bardzo mocno!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję z całego serca za ciepłe słowa:-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kciuki trzymam, choć wiem, że świetnie sobie dasz radę ze wszystkim. A gdzie będzie wystawa?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wystawa będzie w mojej drugiej Małej Ojczyźnie, na Zamojszczyźnie. O konkretach napiszę w stosownym czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wystawy! i już żałuję, że nie będę mogła się na niej pojawić :(
    Cieszę się okrutnie, że udało mi się chyłkiem załapać na ostatni rzut palindromowej rozdawajki - właśnie przyszła paczuszka za którą ślicznie dziękuję . Uwielbiam Twoje prace i jestem megaszczęśliwa, że udało mi się "złapać" Twój notesik i zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że upominek dotarł już do miejsca przeznaczenia i że sprawił przyjemność.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*