poniedziałek, 2 stycznia 2012

Wyzwaniowy styczeń - 1

W Nowy Rok wkroczyłam z zapałem robótkowym. Na pierwszy ogień poszła kartka:



zrobiona w/g mapki, którą zgłaszam na wyzwanie w  CardPatterns - Sketch 146.

Kartka składa się z bardzo wielu warstw, więc zgłaszam ją do zabawy w scrapki -  warstwowiec.

A że powstała z bardzo lubianych  papierów z Crafthouse więc zgłaszam do Fan Site.

To nie wszystko. Praca została przygotowana również pod kątem wyzwania:


Krótkie uzasadnienie: kartka jest moją ulubioną formą scrapowania, uwielbiam ćwieki, ale najbardziej zadowolona jestem jak uda mi się w całość wkomponować prawdziwe zasuszone kwiaty.W tym wypadku do storczyk.

23 komentarze:

  1. Piękna! I do tego przestrzenna :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna ale bardzo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy storczyk! A ja myślałam, że jakiś gotowiec...
    To zmienia mój zachwyt w bałwochwalstwo!!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, kolejne storczyki czekają......

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właśnie się zastanawiałam, czy to prawdziwy kwiat czy papierowy :) Jest piękny! Kartka świetna. Ja jakoś muszę zsię zmotywować do wyzwań :) Brak weny jakiś mnie ogarnął

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi Jolu :)) Ja myślałam w pierwszej chwili,że to jest kwiatek z filcu, śliczna karteczka :)) te skarby karteczkowe co pokazałaś w poprzednim poście są naprawdę piękne, fajnie jest odkopać takie pamiątki:)) Ja powoli nadrabiam blogowe zaległości :))) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku wiele radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka niesamowicie piękna i pomysłowa. Jolu na Nowy Rok życzę wszystkiego co tylko życzyć można - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent work! You have the style!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna! świetny pomysł z suszonym kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka :) Bardzo podoba mi się kolorystyka kartki i jej elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna. taka czysta i uporządkowana. a kwiat cudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kwiat! Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycająca, a kwiat po prostu śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała pocztówka) takie delikatne kolorowe rozwiązanie... Kwiatki po prostu super!
    Dziękujemy za udział w zadaniu blogu "Wolne twórczość")

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful card! Lovely flower and colours. Great take on the sketch!

    OdpowiedzUsuń
  16. Интересная работа! Спасибо за участие в тз блога "Свабодное творчество"!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna i piękne skomponowana karteczka :) dziękujemy za udział w Fan Site :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень гармоничная открыточка получилась. Спасибо за участие в задании блога "Свободное творчество"!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*