poniedziałek, 16 stycznia 2012

Upominki

Jeszcze w grudniu dostałam od Darii mega niespodziankę. Niestety z różnych przyczyn, nie wszystkich zależnych ode mnie, do tej pory nie chwaliłam się:-(
W przesyłce znalazło się cudowne pudełko, w moich ulubionych kolorach:


Oglądałam ze wszystkich stron i nagle okazało się, że z boku coś się wysuwa:


Tym "cosiem" jest płyta z muzyką klasyczną, taką jaką bardzo lubię:


Oprócz pudełka z płytą, w paczuszce były też tagi przygotowane specjalnie dla mnie i....pierniczki. Tych ostatnich nie mogę pokazać, bo już dawno dokonały żywota w brzuchach domowników. Były nie tylko pięknie ozdobione, ale i nadzwyczaj smaczne!
Dario, bardzo Ci dziękuję:-*

PS. W palindromowy stan licznika trafiły już trzy osoby. Prace w przygotowaniu:-))

4 komentarze:

  1. Trafiłam w licznik :):):):)
    Ale śliczny prezencik dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Jesteś czwarta:-)))
      Intensywnie pracuję nad upominkami:-))

      Usuń
  2. Śliczny prezent Jolu :))) Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, macałam - piękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*