wtorek, 24 stycznia 2012

Upominki raz jeszcze

W sobotę dostałam kolejny urodzinowy robótkowy upominek. Tym Ula obdarowała mnie kotkiem:-) Został już nazwany. To Kotek Chrobotek:


A z drugiego końca Polski dotarła do mnie przesyłka od Darii. W ślicznie zapakowanej kopercie znalazłam miniaturowy woreczek w wyhaftowanym moim ulubionym ptasim motywem:


a w nim... przedmiot pożądania;-) wielu z nas:


Dodam, że kolczyki są wyjątkowo eleganckie i nie mają lewej strony. Nie wiem jak to Daria zrobiła, ale wyglądają rewelacyjnie. Nie są krzykliwe, są "jolowe".

W kopercie była też śliczna kartka z życzeniami. W środku najpiękniejsze życzenia jakie tylko mogłam dostać. "Napisała" je prawie 2-letnia córeczka Darii:


Dziewczyny! Bardzo, bardzo Wam dziękuję:-*

4 komentarze:

  1. Zazdroszcze bardzo tych cudownosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Замечательные подарки! Поздравляю)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chrobotek super :D kolczyków nie skomentuję ;) Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*