piątek, 13 stycznia 2012

Palindromowa rozdawajka licznikowa

Zapraszam do stałej (mam nadzieję) zabawy.



Dla każdego, kto "upoluje" i wyśle do mnie stan mojego licznika jako liczbę palindromową (czyli liczbę, która czytana od przodu i od tyłu jest taka sama np. 25252), przygotuję drobny upominek.
W zabawie można brać udział tylko jeden raz.

Zabawa bezterminowa:-)

Aneks do zabawy!

Nie spodziewałam się zupełnie takiego zainteresowania zabawą. W związku z tym, że nie wyrabiam czasowo z upominkami (a przecież dla mnie to też ma być zabawa) postanowiłam wprowadzić dodatkowy warunek. Od jutra, czyli od 18 stycznia polowanie na palindromowy licznik odbywać się będzie każdego 11-go i 22-go dnia miesiąca.
Proszę o zrozumienie :-)


Uwaga! Uwaga!
Z dniem 25.02.2012 Palindromowa Rozdawajka Licznikowa zostaje zawieszona na czas nieokreślony.  

6 komentarzy:

  1. Świetnie to wymyśliłaś ;) Na pewno nie odpuszczę sobie polowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł! No, to sobie popolujemy ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, będę polować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe, ciekawe :))) taka rozdawajkowa łamigłówka
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że znalazły się już dwie osoby, które upolowały palindrom;-)
    Prace w przygotowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem Ci, że byłam zdumiona tym pomysłem, bo liczb palindromowych jest przecież dużo :D Ja nie dałabym rady z przygotowaniem upominków dla każdego, kto je złapie :D Całe szczęście, że wprowadziłaś to ograniczenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*