sobota, 21 stycznia 2012

Dzisiaj Dzień Babci

A więc dzień moich urodzin. W tym roku obchodzę ostatnie "-dzieści" lat, a od przyszłego roku wchodzę w etap "-dziesiąt" lat:-)
Pochwalę się, jakimi upominkami własnoręcznie zrobionymi obdarowały mnie koleżanki na sobotnim spotkaniu wrocławskiej grupy robótkowej.

Filcowana czarownica od Gosi:



Poduszka z uśmiechniętym kotem Florianem od Dany (zdjęcie autorstwa Dany):


Smok wydziergany przez cudowne paluszki Beaty (zdjęcia autorstwa Beatki):



Szopka qullingowa od JoliS:


Widocznie byłam bardzo grzeczna, skoro obdarowana zostałam takimi delicjami.
Dziewczyny! Bardzo Wam dziękuję:-*

13 komentarzy:

  1. Jolu kochana, że ja dopiero teraz się o tym dowiaduję. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wiele uśmiechu :))))prezenty dostałaś przecudowne ale czarownica ma to coś w sobie :))) Ściskam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczności urodzinowe ślę.
    A prezenty super!
    Buziaki i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, STO LAT robótkowania życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, piękny wiek przed Tobą!!! :-) Dużo miłości, radości i zdolności Ci życzę!!! A zapomniałam... i czasu na robótkowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty, zwłaszcza Czarowniczka jest urocza :)

    Wszystkiego najlepszego Jolu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jola, с днем рождения! Счастья, здоровья, благополучия! И большого творческого вдохновения!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, wszystkiego naj naj najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia słonka i wszystkiego najlepszego - sto lat /a te -dziesiąt nie takie straszne / buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu :) wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :) A prezenty dostałaś PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane, bardzo Wam dziękuję za życzenia:-*
    Nie przeraża mnie mój wiek, wręcz przeciwnie. Kto mnie zna, ten wie, że jest we mnie ogromna radość życia. Uważam, że każdy wiek ma swój urok, a najpiękniejszy jest ten, w którym się aktualnie znajduję:-), Zawsze!
    Życie jest piękne:-)))))))))))
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Jolu! Życzę Ci, abyś zawsze była szczęśliwa, spełniona, zdrowa i uśmiechnięta!:) Ślę mnóstwo urodzinowych całusów!:) Cmmmmoookkiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, bądź wiecznie młoda, jak jesteś dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*