piątek, 27 stycznia 2012

Czwarta palindromowa rozdawajka

powinna była już dojść do miejsca przeznaczenia, do Ewy. I tak jak w poprzednich trzech zestawach, tak i tym razem zrobiłam komplet kartkowo-woreczkowy:



Kartka sztalugowa z "upolowaną" liczbą palindromową:


i znakiem zodiaku Ewy:


a na woreczku ze słodkościami wyszyłam monogram Ewy:


Kartka tradycyjnie przygotowana z papierów ze sklepu Crafthouse.

Na ewentualne "trafienia" palindramowo-licznikowe mam już inne pomysły. Zapraszam do zabawy w najbliższym terminie czyli 11 lutego:-))

11 komentarzy:

  1. Ha! Udało mi się w końcu upolować numerki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze będę polować, podoba mi się ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłka już dotarła. Serdecznie dziękuję za piękną niespodziankę.
    Pozdrawiam Efka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam zdjęcia wszystkich zestawów, musze przyznać że są piękne :) Wszystkie! super pomysł z umieszczeniem na kartce upolowanej liczby :) super. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny zestaw przygotowalas! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Такая милая вышивка!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka,takie właśnie lubię.Retro klimat,elegancka,klimatyczna-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu fantastyczny zestaw! Kartka przecudna! Ps. Dziękuję Ci za Twój ostatni komentarz! Myśl, że ktoś pamięta o Tobie w miejscu często tak bezdusznym jak Internet jest niesamowicie podbudowująca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje rozdawajki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka i woreczek takie... osobiste :) To wielka wartość i urok Twoich rozdawajek :)
    Pozdrawiam najcieplej w ten piękny, mroźny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nie mam pojęcia jak się poluje na numerki..
    Za to podziwiam prezenciki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*