niedziela, 18 grudnia 2011

Świątecznie

Już myślałam, że temat kartek świątecznych zakończyłam, jednak w trakcie wypisywania okazało się, że ciągle są braki. Tym sposobem miałam sobotnio-niedzielne nocne kartkowanie. 

Przypomniałam sobie, że mam dziurkacz śnieżynkowy:


i że nie zużyłam jeszcze wszystkich choinek wykrojnikowych:



Potem nadszedł czas na patchworkowy recykling:



I znowu przypomniałam sobie, że mam przecież śnieżynki, które razem z Darią wycinałyśmy jesienią:



Już nie mówię, że to ostatnie, choć zdrowy(??) rozsądek mi podpowiada, że to koniec tegorocznych bożonarodzeniowych kartek.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bloga i serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo:-*

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki - szczególnie podobają mi się te robione tak jak patchworki z przeszyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki - szczególnie podobają mi się te robione tak jak patchworki z przeszyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. очень красивые ))) Восторг!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne:D Fajnie, że przydały się śnieżynki, pomyśleć że jeszze tak niedawno je wycinałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*