piątek, 2 grudnia 2011

SAL i cukiereczki

Na chwilę obecną mój Świąteczny SAL wygląda tak:

Obramowanie zewnętrzne prawie skończone. Zaraz zabiorę się do domku. Mam tez pomysł, chyba dosyć oryginalny, co zrobić z gwiazdkami i datą....

Melduję również, że Pani Królisia jest już w moim posiadaniu. Jest jeszcze fajniejsza niż na zdjęciu.
To moje pierwsze wygrane Candy. Cieszę się, że wylosowane u Marzycielki:-). Jak widać, oprócz Królisi trafiły do mnie inne cukieraski: świeczka o zapachu....lawendy:-), broszka, wyszyta biedronka na szczęście, kawał kanwy do wykorzystania ( w którym życiu??;-) ) i karteczka z ciepłymi słowami.
Anetko, bardzo dziękuję:-*




I kolejna garstka cukiereczków, tym razem od Darii. Kartka i zakładka. Jak się dowiedziałam, kanwa, na której wyhaftowana jest gałązka, jest farbowana kawą:-). Aromat musiał po drodze wywietrzeć, ale mam na tyle wybujałą wyobraźnie, że potrafię się wczuć w kawowe klimaty. Dostałam też Magiczną Książkę. To już trzeci egzemplarz "Twórczości" od Darii. A dlaczego "magiczna książka"?? Bo zapełniona suchymi liśćmi. I znowu przeczytałam tyle ciepłych słów, że oczy dziwnie się zapociły.
Daria, bardzo dziękuję:-)


I kolejna miła niespodzianka. Wczoraj wieczorem dostałam od Strelicji jeden z poszukiwanych wzorów. Bardzo, bardzo dziękuję:-*
Pozostał mi jeszcze jeden domek do zdobycia.

POSZUKUJĘ WZORU:


Dziękuję też Pani Eli z Kielc za garść cudownych wzruszeń:-*

5 komentarzy:

  1. Twój SAL wygląda pięknie, ech ta klasyka :) No i widzę że Mikołaj u Ciebie jakoś wcześnie w tym roku ;) Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft przepiękny! Mój sal w fazie - na półce kanwa i mulina...

    OdpowiedzUsuń
  3. SAL piękny, no i cukiereczki milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sal piękny. Ja mam wyszytą pierwszą gwiazdkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa, co wymyśliłaś odnośnie gwiazdek i daty w SALowym obrazku :) już to wcześniej pisałam, ale bardzo podoba mi się twoja wersja kolorystyczna, pasowałby mi do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*