czwartek, 1 grudnia 2011

Powrót krzyżyków

Po raz kolejny rozpoczęłam wyszywać kolekcję domków drewnianych. Wszystkie, które pokazywałam już kiedyś TU, trafiły latem w dobre ręce. 
A ja po prostu MUSZĘ je mieć:-). 
Kocham te chałupki miłością absolutną!!
Jednak okazało się, że spośród wszystkich ośmiu domków, brakuje mi dwóch schematów. Pomyślałam, że może któraś z blogowiczek jest w posiadaniu tychże wzorów i wspomoże hafciarkę:-)

POSZUKUJĘ WZORÓW:




Póki co, początek pierwszej chałupki:


Tym razem sięgnęłam do kanwy Rustico 14ct. Jest bardzo rzadka, za rzadka jak dla mnie, ale mam spore zapasy więc muszę je jakoś zagospodarować

7 komentarzy:

  1. Śliczne domeczki, ja niestety nie posiadam wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam schemat pierwszej chałupki. Wyślę na pocztę podaną na blogu.
    A gdyby ktoś miał schemat do tej drugiej, to też chętnie bym skorzystała, bo takiej nie mam.

    PS.
    Wzory 5 chałupek pożyczyła mi kiedyś pani w pasmanterii (do skserowania). Jeszcze raz dziękuję:)
    Do tej pory wyszyłam 2 (też na rustico), a po świętach wezmę się za trzecią. Piękne są!
    Pozdrawiam serdecznie. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Już się cieszę:-)
    A ósmą chałupką (jak tylko zdobędę) podzielę się oczywiście. Szóstą (muszą jednak wiedzieć którą) podzielę się jak tylko będę miała adres zwrotny:-)
    Już bardzo dziękuję:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje krzyżyki zawsze i wszędzie, a jak potrzebuję przytulenia, to mam swojego-Twojego "faceta" :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chatki cudne, rustico pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красивые домики ))) Сама не вышиваю и схем нет...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*