sobota, 3 grudnia 2011

Kolejne łaciate

Porządkuję biurko w dalszym ciągu i takie tego efekty:



W głowie coraz więcej pomysłów resztkowych. Dobrze, że biurko ma dużą powierzchnię;-)

Ogłoszenie, które dałam w poprzednich postach okazało się dobrym pomysłem. Na Hafciarki zawsze można liczyć!! Zdobyłam nie tylko dwa poszukiwane schematy, ale także dwa dodatkowe, o których istnieniu nawet nie wiedziałam. Tym sposobem moja kolekcja będzie składała się nie z ośmiu, a z dziesięciu obrazków.
Dla Pani Marysi i dla Pani Uli ogromne podziękowanie:-*

7 komentarzy:

  1. świetne kartki robisz z resztek papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki:)) Już jestem ciekawa nowej kolekcji i zapewne jakiejś wystawy :)) Miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kartki, no i ten miś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję również i cieszę się, że mogłam pomóc :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te resztkowe kartki :) Napatrzeć się nie mogę, podoba mi się jak grupujesz kolory ścinków :D Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Пэчворк!!! Очень нравится )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*