czwartek, 10 listopada 2011

Zielonooka

Codziennie w drodze do pracy zbieram liście. Do tego w sobotę dostałam cały atlas geograficzny z zasuszonym zielskiem:-). Jak mam przestać liściakować wiedząc, że w drugim końcu Polski też są zbierane dla mnie liście? Nie mogę. Ciągle coś wyklejam. W Szufladzie ogłoszono Wyzwanie tematyczne "Liście" - więc stworzyłam Zielonooką z zawirowaniem na głowie:-), którą zgłaszam na to właśnie wyzwanie:


Wczoraj po pracy odebrałam przesyłkę z nagrodą za zwycięstwo w Wyzwaniu "Ptaki jesieni" w Kwiecie Dolnośląskim. Dostałam papiery, tasiemki, guziki, kwiatki i całe mnóstwo przydasi oraz dwie prace własnoręcznie wykonane przez organizatorkę wyzwania, Ayeedę. Bardzo, bardzo dziękuję:-*


PS.
Do haftu wróciłam, pewnie niedługo pokażę tego efekty. Jednak muszę sporo nadrobić, bo zaległości straszne....

Pozdrawiam wszystkich Tuzaglądaczy:-*

10 komentarzy:

  1. Zielonooka cudowna i taka elegancka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Liściakuj, bo efekty są naprawdę wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna praca.
    Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja Zielonooka :) A jaka świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagrody :) a Zielonooka bossska :) Roztoczańskie liście już w książkach, czekają na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody. A na Twoje liściakowe cudeńka mogę godzinami patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:-*
    Chociaż zapowiadam kres zabawom papierowym to wiem, że mówię od rzeczy;-)), nie sposób zerwać z czymś co tak wciągnęło.
    Ale hafty były, są i będę moją największą miłością. Zawsze do nich wracam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na karteczkę!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  9. Liściasta babka jest dzika! :) Jolu, życzę Ci oby jesień trwała jak najdłużej - obyś jak najwięcej mogła tworzyć te cudne liściaste kartki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny pomysł. Pierwsze widzę ale bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*