wtorek, 15 listopada 2011

Wyzwanie jednopapierowe

Przyszedł czas na prezentację pracy przygotowanej na Wyzwanie jednopapierowe. W poprzednim, Trójstronnym wyzwaniu, było nas tylko trzy. Teraz było nas dwa razy więcej. Do zabawy przystąpiły: Beatka, Daria, Gosia, Stefa, Elen i ja. W przypadku Darii okazało się, że nawet odległość, jaka nas dzieli (prawie 600km), nie jest problemem.
Wyzwanie polegało na zrobieniu dowolnej pracy mając do dyspozycji: 1 arkusz papieru 30x30, nożyczki (ewentualnie inne narzędzia tnące), klej i tusz.
Długo zastanawiałam się jaki papier wybrać, bo to, że zrobię kartkę wiedziałam od samego początku. Zdecydowałam się na dwustronny papier Curio stąd. I tak powstała moja kartka wyzwaniowa:





A tak wyglądają wszystkie prace razem. Okazuje się, że dziewczyny mają fantastyczne pomysły:-))
Czego tam nie było!! Zajrzyjcie koniecznie na blogi pozostałych dziewczyn:-))


Prace prezentowałyśmy na spotkaniu robótkowym. Innym koleżankom na tyle spodobała się zabawa, że w kolejnym wyzwaniu weźmie udział już 10 dziewczyn. Hura!! Ale o tym dopiero w styczniu....przy ogłaszaniu wyników:-))

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka, robi wrażenie :) Dzięki za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka tak bardzo mi się podobała, że wylądowała w moich zbiorach. Dziękuję Jolu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna , pomysłowa karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, ale pomysłowe jesteście!!!! Śliczne prace i pomyśleć że z jednego papieru :))) Piękna karteczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajną miałyście zabawę! I tyle pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka:)Świetny pomysł miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Интересная идея ))) Открытка лёгкая и прозрачная, как акварель )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! A Twoja kartka rewelacyjna!!! Uwielbiam, jak drzesz :-)
    Już za chwilę się widzimy tralalala :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dziękuję:-). Lubię Gosi tematy wyzwaniowe i podoba mi się to, że mamy dość długi czas na realizację zadania. I cieszę się ogromnie, że jest nas coraz więcej.

    Марина - я благодарю слишком милые слова

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*