czwartek, 24 listopada 2011

W ..... dziwnym kolorze:-)

Tego dziwnego koloru nie potrafię nazwać. Najbardziej zbliżony to szaro-niebiesko-zielony. Jednak, jakbym go nie nazwała jest po prostu bardzo ładny.





Wczoraj Wytwory Sióstr Sza przyznały mi wyróżnienie:


Miło mi, ale jak zawsze w takich sytuacjach, nie jestem w stanie dostosować się do wymogów zabawy, bowiem spośród wszystkich blogów wybrać tych kilka wyjątkowych - to zadanie, które mnie przerasta. Wszędzie gdzie "bywam" znajduję perełki. Nie chcę nikogo pominąć i w związku z tym wyróżnienie przyznaję wszystkim,  do których zaglądam.

3 komentarze:

  1. Kolor faktycznie piękny. Wiem, bo sama z niego kartki robiłam. Kartki urocze i bardzo "Jolowe"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To kolor zadymiony. Jest przepiękny, a to co zrobiłaś pokazało całą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy te dziwne, mgliste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*