niedziela, 6 listopada 2011

Świąteczne patchworki cynamonowe

Bardzo lubię patchworki, do których wykorzystuję wszystkie papierowe resztki. Mam specjalne pudełeczko, do którego wrzucam odpowiednio przycięte kwadraty. Jak pudełko się zapełnia, wtedy rozkładam maszynę do szycia i tworzę mozaiki.
Do zrobienia tych kartek wykorzystałam kwadraty ze Sklepów Cynamonowych i wycięte elementy ze starych kartek - klasyczny recykling, który też bardzo lubię.



Wszystkie trzy karteczki zgłaszam do Wyzwania#9 w UHK Gallery.

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i super efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale ta pierwsza najpiękniejsza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam,że ta pierwsza jest najpiękniejsza, lubie takie widoczki, szczególnie ,że ogladam je zastanawiając sie nad tym jak wyglądałby haft. Szkoda ,że nie masz wzoru tej własnie karteczki , szukam od paru dni takich motywów ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale pierwsza przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. Uwielbiam niebieską zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu skąd wzięłaś ten cudowny obrazek z pierwszej kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne. Ta zimowa jest cudna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię patchwork w papierze, w zeszłym roku prawie wszystkie kartki świąteczne wykonałam tą techniką, w tym roku już też kilka powstało:)
    Bardzo podobają mi się Twoje prace, ale pierwsza jest bezkonkurencyjna!
    Dziękuję za podsunięcie pomysłu recyclingowego - zaraz zerknę, czy nie mam jakichś motywów do wykorzystania ze starych kartek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim dziękuję za miłe słowa. Widzę, że pierwsza najbardziej się spodobała. I fajnie. Wszystko jakoś tak samo się ułożyło;-)

    Zmierzch Luny - niestety nie mam wzoru, to jedyny taki egzemplarz; sama żałuję;-)

    Wikucha - skąd wzięłam obrazek? Ze starych kartek, których mam sporo bo znajomi mi dostarczają wiedząc, że przywrócę im nowe życie.

    Paolla - recykling jest wspaniały!!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*