niedziela, 6 listopada 2011

Niespodzianka

W sobotni poranek znalazłam w skrzynce kopertę zaadresowaną do mnie. Byłam bardzo zdziwiona, bo niczego się nie spodziewałam. Sama koperta była przyjemnie pękata.
Po otwarciu nie wierzyłam w to co zobaczyłam. Ogarnęło mnie fantastyczne wzruszenie a oczy dziwnie się zamgliły. Stałam się posiadaczką wyjątkowej i jedynej w swoim rodzaju bobinki. Wykonała ją Cyber Julka. Dziewczyna robi niesamowite rzeczy, Sama dużo haftuję i z ogromnym podziwem zawsze patrzę na prace Julki. Tym razem dane mi jest podziwianie, macanie, muskanie.
Cyber Julko, bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za bobinkę i za doznania.....


5 komentarzy:

  1. Поздравляю с подарком! Какая красота! Такой вещицей и пользоваться будет приятно)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak po Julce można się spodziewać tylko cudowności , zazdroszczę Ci tej bobinki bo jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Jolu! To ja jeszcze raz DZIĘKUJĘ! Liściakowy Książę, którego powołałaś do życia, nadal czeka na godną oprawę:) Obecnie stoi na półce i cieszy me oczka:) Jest strażnikiem naszego domu!:) Bardzo mi miło, że niespodzianka się udała i podoba Ci się to, co dla Ciebie zrobiłam! Buziak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*