piątek, 7 października 2011

Zakładka z rebusem:-)

Od tygodnia mam wolne i wymyślam różne rzeczy. Nie wiem czy kiedykolwiek przyznawałam się do mojej słabości do krzyżówek, rebusów i innych zagadek logicznych. Ostatnio wpadłam na pomysł, aby zrobić zakładkę rebusową. Do bardzo konkretnej książki. Oto zakładka-rebus:


Czy ktoś rozwiązał zagadkę??


Jeśli nie wiecie o jaką książkę chodzi, odpowiedź poniżej:


Piramida na zakładce zbudowana została z papieru: Sklepy Cynamonowe i wpasowuje się w Wyzwanie#7 w UHK.,

3 komentarze:

  1. Cudna............., nie wkurzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i bardzo zagadkowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagadkowa zakładka?!takiej jeszcze nie widziałam:)))Super pomysł:)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*