wtorek, 18 października 2011

Świąteczny SAL 2011 - odsłona pierwsza

W tym roku dołączyłam do bardzo licznej grupy hafciarek w celu wspólnej świątecznej zabawy. O jej zasadach można poczytać tu: Tam tez można podziwiać prace pozostałych hafciarek. Zachęcam do ich obejrzenia.


Powyżej pierwsza odsłona fragmentu haftu, który wybrałam. Od samego początku wzór ten wzbudził mój zachwyt i wiedziałam, że będę się trzymała oryginalnej kolorystyki. Kanwa raczej z tych drobniejszych w kolorze naturalnego lnu. Mulina śnieżnobiała.

7 komentarzy:

  1. Faktycznie wzór jest piękny i czekam na ciąg dalszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się prześlicznie. Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dużo już masz!!!
    oj piękny ten nasz sampler!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez wyszywam...ale bombki :-) Twój haft zapowiada się ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dzieje się, dzieje! Ostateczny efekt z pewnością będzie zachwycający. Śnieżna biel na naturalnym lnie to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*