sobota, 8 października 2011

Na okrągło

Kartkowania ciąg dalszy. Po raz pierwszy zmierzyłam się z formą okrągłą. Ciekawe doświadczenie. I miłe, bo związane ze wspomnieniami. Nie korzystałam z płytowego szablonu, a sięgnęłam do mojego szkolnego zestawu kreślarskiego. Szkołę skończyłam prawie 30 lat temu a sprzęt mimo upływu czasu znalazłam w idealnym stanie. Fajnie, że nadal służy:-)




Kartka okrągła wykonana z papierów Elegance, pasuje do Wyzwania#28 w Lemonade.
Różyczki kupione tu, ale coś nie widziałam ostatnio w ofercie. To były zestawy kolorystyczne, po 12 sztuk w zestawie.

8 komentarzy:

  1. Jolu, idziesz jak burza z tymi karteczkami, ja nie nadążam ich oglądać:)) i ciągle zaskakujesz czymś nowym tym bardziej, że jak dobrze pamiętam to róż nie jest Twoim ulubionym kolorem :)) Karteczka śliczna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka, taka pastelowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Rewelacyjne różyczki (podpowiedz co to za producent). Ja tez jeszcze nic nie zrobiłam na okrągło. Moze jakieś wyzwanie wkróce mnie zmotywuje. Ale wiesz co jest zabawne? Ja tez niedawno wygrzebałam moją stara Scalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa!
    Marzycielko! Nic się nie zmieniło w temacie różowego koloru. Dalej nie należy do moich ulubionych, a ta kartka jest w kolorze ...... ametystowym:-))))))) Jakieś wytłumaczenie musiałam znaleźć;-)
    Scrapowe Sosasowisko! Informację o różyczkach dopisałam w poście:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, muszę Ci powiedzieć, że mnie zaskoczyłaś.
    Pomysł i wykonanie super. No i te różowości - całkiem jak nie Ty, ale cóż... kobieta zmienną jest.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, pudełko rewelacyjne, a kolor ametystowy - robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak....... i ta karteczka jest już moja. Joleczko jeszcze raz wielkie dzięki, a wy możecie pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*