niedziela, 30 października 2011

Baśnie braci Grimm

I kolejny raz Kreatywne Pole zmobilizowało mnie do uporządkowania pewnych skarbów. Tym razem Rydia zaproponowała Baśniowe wyzwanie. Jestem posiadaczką około 40-tu baśniowych kartek formatu zbliżonego do A5. Na kartkach znajdują się ilustracje do baśni braci Grimm, a na odwrocie krótkie streszczenie fragmentu baśni. Karteczki baśniowe pochodzą prawdopodobnie z okresu II wojny światowej:-)). Dołączane były bodajże do czekoladek, ale tego nie jestem pewna.
Postanowiłam sprawić tym baśniowym kartkom nowe mieszkanko:







Pudełeczko przygotowałam ze wspaniałych papierów Head Over Feat z CraftHouse.

13 komentarzy:

  1. Tak cenne karteczki zasłużyły sobie na takie cudowne pudełeczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne zbiory.Zazdroszczę.Śliczne pudełeczko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko - pudełkiem (piękne jest), ale tych karteczek to Ci lekko zazdraszczam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca- należało się takie miejsce tak niesamowitym zbiorom;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! I pudełko i kartki z baśniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja. Super pomysł! A kartki baśniowe cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra pudełko, papiery uważnie pooglądałam :p Dawaj Jolu! więcej takich prac!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Są niesamowite, baśniowe kartki coś fantastycznego

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepszej oprawy te karteczki chyba mieć nie mogły. Całość fantastycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprawa dla takich obrazków jak najbardziej zasłużona ! Całość prezentuje się rewelacyjnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu
    Rydia DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Całość jest fantatyczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*