poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wyzwanie trójstronne - odsłona druga

Przed dwoma miesiącami zdecydowałyśmy się z Gosią i Beatką na tę zabawę. Miesiąc temu prezentowałyśmy zestaw przygotowany przez Gosię.
Teraz przyszła kolej na zestaw Beatki, a przygotowała nam takie oto zabawki:


Będąc na urlopie udało mi się wykorzystać każdy najmniejszy skrawek papieru i wszystkie przydasie:


Bordowa kartka - kompozycja szydełkowo-ćwiekowa:


Zielona kartka - kompozycja tasiemkowo-ćwiekowo-kwiatowa:


Mała kartka pastelowa - kompozycja koronkowo-kwiatowa:


ATC - klucz do mojego serca, kompozycja ćwiekowo-kwiatowo-koralikowo-koronkowa:


Zakładka - zrobiłam ją z samych resztek:


Pudełeczko - miniatura na skarby:


Przede mną i pozostałymi dziewczynami jeszcze jeden, ostatni już zestaw - mój, który pokażemy za miesiąc.
A tak poza tym to ciekawa jestem co Gosia znowu wymyśli:-))))

3 komentarze:

  1. Teraz dopiero widzę jakie cuda zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za umiejetne wykorzystanie wszystkich materialow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)) A szczególnie ta z kluczem, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*