piątek, 26 sierpnia 2011

Wyniki losowania

UWAGA!! UWAGA!!

Ogłaszam wyniki mojego CANDY Z PAZURKIEM

I tak:
do zabawy przystąpiło 60 osób, którym bardzo gorąco za to dziękuję.
Spośród tych 60 osób Pan Random wylosował


nr 14

czyli ELĘ


A to oznacza, że kocurek nie wyjedzie poza Wrocław. Widać dobrze się tu czuje. Elu! Gratuluję i proszę, oczekuj na kociaka wraz z niespodziankami:-))


A poza tym chciałam powiedzieć, że zaglądałam z wielką ciekawością na blogi osób, których do tej pory nie znałam. Wszędzie widziałam piękne prace i ogromne serce w nie włożone. Gratuluję Wam wszystkim!! I dziękuję, że zechcieliście bawić się ze mną. Zapraszam do kolejnej zabawy, pewnie już niedługo........

14 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwyciężczyni i czekam na relację zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaka szkoda :( ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Eli, no i dzięki za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wzruszona - w życiu nic nie wygrałam...
    Dziękuję Jolu!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szkoda....;(
    Gratuluję szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione gratulacje; Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*