niedziela, 28 sierpnia 2011

Wakacyjne upominki

Miałam to szczęście, że na swojej drodze (a właściwie w Szufladzie) spotkałam Darię. W czasie zaledwie trzytygodniowego pobytu na urlopie zostałam obdarowana takimi oto cudownościami:

na powitanie kartka:


potem najcudowniejsza w świecie róża namalowana specjalnie dla mnie (czeka na oprawę):


i w przeddzień wyjazdu Daria podarowała mi to przeurocze biscornu:


Do tego oczywiście dodatki cukierasowe, ale tego już po prostu nie ma:-))
Dario, jeszcze raz wielkie podziękowania.

4 komentarze:

  1. Widzę Jolu, że Daria znakomicie zna Twoje upodobania, ptaszki i brązy :))) cudowne dostałaś prezenty, miło jest jak na naszej, drodze stają życzliwe nam osoby :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. очень красивые работы!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi nie wypada komentować ;D hahahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*