wtorek, 30 sierpnia 2011

TUSAL

Bardzo spodobała mi się zabawa TUSAL , której organizatorką jest Cyber Julka . Niestety za późno sie zorientowałam i nie zdążyłam się zapisać. Ale myślę, że zupełnie spokojnie mogę przyłączyć się do grupy, nie biorąc oczywiście udziału w losowaniu nagrody. Ale drobny upominek mogę przygotować:-))

A na czym polega zabawa??
Należy przygotować słoik, do którego będzie się wrzucało wszystkie niepotrzebne hafciarskie rzeczy, takie jak resztki nitek, etykiety.... Dużo robię, więc jest to zabawa wprost stworzona dla mnie:-))

Co miesiąc należy zrobić zdjęcie i je zaprezentować na blogu. Nie jest to jednak dzień dowolny. Zdjęcie należy zrobić w przeddzień nowiu księżyca.

Daty nowiu od sierpnia do grudnia 2011 r.:
- 29 sierpnia,
- 27 września,
- 26 października,
- 25 listopada,
- 24 grudnia.

A że "przegapiłam" nów sierpniowy, to zdjęcie pokażę dopiero we wrześniu.

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że się z nami bawisz i przygotujesz upominek dla zwyciężczyni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*